גלו מדוע מלגזת הייסטר החשמלית הינה המלגזה הפופולרית בישראל כבר מעל 30 שנה

שוק המלגזות בעולם כולל בתוכו מספר חברות בינלאומיות המתמחות בייצור כלים אלו. אחת מהחברות הבינלאומיות המובילות בתחום, כשצ’פניק היא המשווקת הבלעדית שלה בישראל, היא חברת HYSTER האמריקאית.

אנו בצ’פניק נוכחים לראות לאורך שנים רבים עד כמה הפכו מלגזות תוצרתHYSTER  למלגזות הפופולריות ביותר בישראל. בעמוד המלגזות של HYSTER  תוכלו להתרשם ממגוון רחב של מלגזות, כשאלו מחולקות לארבע קטגוריות עיקריות – מלגזות דיזל, מלגזות חשמליות, מלגזות ענק (לצד משנעי מכולות) ומלגזות קומפקטיות יותר המשמשות תחת הקטגוריה של ציוד הרמה למחסנים.

מה הוביל אותנו בצ’פניק לבחור ב-HYSTER כספקית המלגזות המרכזית עבורנו?

אנו בצ’פניק עמלים רבות למצוא עבור לקוחותינו את כלי הצמ”ה האיכותיים והבטיחותיים ביותר. מתוך ראייה זו, אנו שמים דגש רחב על חברות בינלאומיות מובילות באירופה ובצפון אמריקה, שהפכו בעשורים האחרונים לספקים המרכזיים של כלי צמ”ה שונים ובתוכם גם מלגזות חשמליות.

פרסום:

ייבוא של מלגזות חשמליות ואחרות לישראל, הוביל אותנו לבחור, כאמור, בחברת HYSTER האמריקאית כספקית המרכזית בעבור ענף זה של כלי צמ”ה.

ל-HYSTER ניסיון של תשעה עשורים בתחום הצמ”ה, כשהתפתחותה לאורך השנים לחברה בינלאומית מובילה התאפשר באמצעות חברת האם שלה Hyster-Yale Materials Handling.

הידע שצברה HYSTER בתחום המלגזות החל בשנות ה-20 וה-30 של המאה הקודמת. לאורך השנים, עמלה HYSTER ליצור בכל כמה שנים ליין של מלגזות שיאפשרו למפעלים ותעשיות שונים לעבוד עם כלים שיחסכו להם בעלויות, בהגברת התוצרת ובשיפור הנוחות, היעילות וביטחון העובדים.

אנו בצ’פניק רואים ב-HYSTER  חברה מהימנה שעמלה גם כיום להסתגל לשינויים דינמיים רבים בתחום כלי הצמ”ה והמלגזות. בשנים האחרונות, לקחה על עצמה HYSTER לפעול באופן יזום בכל הנוגע ליוזמות ומחקרים הנוגעים ל”אפס פליטות”, בקידום פתרונות של אנרגיה ירוקה ועד שימוש בטכנולוגיות של תאי דלק מימן.

שוק מלגזות מתפתח ומתרחב לא רק בישראל

הצורך הרחב במלגזות בתעשיות ומפעלים בישראל מתבטא במקביל גם בשוק המלגזות הבינלאומי שבו מהווה HYSTER שחקן מרכזי ומשמעותי.

מחקר שפורסם בינואר 2024 על ידי גוף המחקר iRisearch360 הצביע על מספר נתונים, כשאלו אפשרו לקבל תמונה רחבה אודות שוק המלגזות הבינלאומי – שוק שנאמד בסכום כולל של 3.75 מיליארד דולרים בשנת 2023 וכזה שצפוי להסתכם בסוף 2024 לסכום של 4.06 מיליארד דולרים.

כניסתן של מלגזות חשמליות, היווה קטליזטור משמעותי ומרכזי עבור תעשיות ומפעלים רבים, כשכלים אלו הפכו לרלוונטיים עבורם, לבטח כשמדובר בכלים בהם מושם דגש מרכזי בכל הנוגע לפליטה של חומרים מזיקים לאוויר ואנרגיה ירוקה.

אנו בצ’פניק יודעים לומר עד כמה הביקוש למלגזות חשמליות של HYSTER גבר גם בקרב לקוחותינו. בעמוד המלגזות החשמליות שלנו, ניתן להתרשם ממבחר של שבע מלגזות חשמליות מבית HYSTER, כשאלו כוללות, בין היתר, מלגזה חשמלית בעלת שלושה גלגלים ומלגזה חשמלית קצרה המותאמת לעבודה במחסנים ומפעלים מאתגרים וצפופים.

מלגזות חשמליות פופולריות לא רק בישראל

חיזוק להצלחה והפופולריות של מלגזות HYSTER בישראל אינה מהווה הצלחה מקומית בלבד. ל-HYSTER מערך מהוקצע ודינמי של למעלה ממאה סוחרים ונציגים ברחבי העולם, כשאלו נבחרים בקפידה על ידי קברניטי החברה.

בישראל, הפכה צ’פניק ליבואן הבלעדי של כלי הצמ”ה של החברה ובתוכם צי מלגזות רחב, מגוון וחדיש המתעדכן תדיר. העבודה הצמודה של HYSTER יחד עם צ’פניק, מאפשרת לרוכשים ליהנות מרכישה של מלגזות באופן שמבטיח להם רכישה בטוחה וכזו המאפשרת להם ליהנות מאחריות ומסגרת אליה הם יכולים לפנות בכל בעיה או אתגר להם הם נדרשים.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments