איזה ציוד חשוב שיהיה ללוחמים?

לוחמים רבים חושבים לעצמם איזה ציוד חובה שיהיה ברשותם? הרשימה היא ארוכה, אך ישנם דברים שאפשר לוותר עליהם כאשר מסתכלים על תמונת המצב בשלמותה. במאמר הבא נסביר לכם איזה ציוד חשוב שיהיה ללוחמים, כך שתהיו מוכנים למשימה הבאה. חשיבות הציוד האיכותי ללוחמים הינה גבוהה, הרבה מעבר למה שאתם מעלים על הדעת. עם הציוד הנכון והאיכותי ניתן יהיה לצאת לשדה הקרב ללא חשש, ובאמונה כי ניתן יהיה להשיג כל מטרה.

ערכת עזרה ראשונה אישית

באופן טבעי השאיפה תהיה שלא להשתמש באותה ערכת עזרה ראשונה אישית שיש ברשותכם. אך כל לוחם צריך להחזיק בתוך הציוד האישי שלו, ערכת עזרה ראשונה לכל צורך שהוא. באמצעות הערכה הזו, הלוחם יוכל לטפל בעצמו במידת הצורך ובהתאם למצב הקיים. מעבר לכך, הערכה תסייע ללוחמים לעזור האחד לשני בשדה הקרב כאשר לא נמצא חובש בקרבת מקום.

קסדה טקטית ללחימה

עוד מוצר שהוא בגדר חובה הינו קסדה טקטית מקצועית לחיילים ולוחמים. כל הלוחמים מחויבים להסתובב בשדה הקרב עם קסדה לשם ההגנה, וזוהי הסיבה העיקרית לרכוש קסדה מותאמת. הקסדה הטקטית לא רק מגנה על הראש מפני פגיעות אלא גם מביאה איתה יתרונות נוספים. היא מפחיתה את מידת העייפות, ומסייעת ללוחמים להיות חדורי מטרה להשיג את התוצאות הרצויות.

אפוד מגן קרמי

ישנה חשיבות גבוהה לשמור על ביטחון הלוחמים, ולכן מספקים להם ציוד שמטרתו לשמור עליהם. אפוד מגן קרמי הוא ללא ספק מוצר קריטי, כזה שיכול לעשות את ההבדל בלחימה עצמה. כיום ישנם אפודים קרמיים איכותיים המגנים על גופו של הלוחם מפני חדירת קליעים ופגיעות חמורות נוספות. ישנה אפשרות לקבל את האפוד הקרמי מהצבא או לרכוש אחד איכותי במידת הצורך. 

פרסום:

גרביים איכותיות

כל לוחם מחזיק גרביים, אז מדוע אנו צריכים לשים את הדגש על גרביים איכותיות? הסיבה לכך היא שהגרביים עושות את ההבדל בעת לחימה ממושכת וארוכה. בעוד הלוחמים לא יכולים להתפנות להחליף בגדים, ישנה חשיבות גבוהה לבגדים הנמצאים עליהם. גרביים טובות עשויות מחומרים המווסתים לחות ומונעים ריחות, מה שחיוני במיוחד במהלך פעילות ממושכת. אם לא די בכל זה, הן מסייעות במניעת פטריות ופציעות רגליים אחרות, שעלולות להשבית לוחם.

אולר וסכינים

פריט קטן שיכול לעשות הבדל מהותי הוא אולר רב תכליתי או סכין חדה. ישנה עדיפות ברורה לאולר מכיוון שהוא מכיל בתוכו מגוון רחב של פריטים, וניתן להשתמש בו לשימושים רבים. האולר מכיל מגוון כלים בגודל כיס אחד – החל מלהב חד ועד למברג, פותחן קופסאות ופלייר. גם להחזיק סכין קטנה זה פלוס גדול, כך תוכלו להתפעל כל מיני מצבים מסובכים ללא שום קושי. מכיוון שלא מדובר על פריטים גדולים הם נכנסים בכל תיק, ואין סיבה לא להצטייד בהם.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments