איך בוחרים שעון לגבר?

בחירת שעון לגבר היא הרבה מעבר לאסתטיקה וליוקרה, יש מגוון שיקולים נוספים אשר משפיעים על ההחלטה הנכונה, כגון נוחות, לייף סטייל, תחביבים והשימוש הפרקטי בשעון. בנוסף להיות פריט אופנה וסמל סטטוס, כיום הוא אף משמש ככלי המאפשר מעקב אחרי הבריאות והכושר. לפניכם כמה מהשיקולים המרכזיים אשר יכולים לעזור לכם לבחור את השעון המושלם לגבר.

התאמה לאורח החיים והפעילות היום-יומית

חשוב מאוד לבחור שעון אשר יכול להתאים לאורח החיים של הגבר שעונד אותו. כדי לעשות זאת יש לבחון מהו השימוש העיקרי של השעון. לפניכם סקירה קצרה של סוגי השימושים שכדאי לבחון:

שעון למשרד

לגברים אשר עובדים במשרד או מקיימים פגישות עסקיות תכופות, שעון בסגנון אלגנטי יתאים ביותר. שעונים קלסיים בעלי עיצוב מהוקצע ומינימליסטי, המשלבים רצועות עור או מתכת מלוטשת, ישדרו הן מקצועיות והן יוקרה. שעונים כאלו ישתלבו נהדר עם חליפה או לבוש רשמי.

שעון לאורח חיים פעיל

לגברים אשר עוסקים בפעילות גופנית, ספורט או מגוון פעילויות חוץ, מומלץ לבחור בשעון בעל עמידות במים ותכונות נוספות אשר יכולות לסייע לו למדוד מדדים שונים בעת הפעילות הגופנית. שעונים חכמים מציעים גם אפליקציות של מעקב כושר ובריאות והם מושלמים עבור אורח חיים דינמי.

פרסום:

שעון יומיומי

שעון לגבר שאמור ללוות אותו במהלך כל היום, צריך להיות שעון  עמיד ופונקציונלי שיתאים לכל מצב. שעון בעל עיצוב פשוט אך מודרני המשלב בין נוחות לבין אסתטיקה.

פונקציונליות ושימושים טכנולוגיים

לצד הסטייל והנראות, כדאי לבחון גם היבטים פונקציונליים שיתאימו לצרכים שלו, למשל שעון חכם אשר מציע מגוון רחב של טכנולוגיות שונות ביניהן התראות מהטלפון, מעקב אחר פעילות גופנית, א.ק.ג , מדידת דופק וגם ניווט באמצעות GPS. שעון חכם הוא בחירה מצוינת עבור גברים חובבי גאג’טים וטכנולוגיה. גם עמידות במים היא פרמטר חשוב, בפרט אם השעון הוא עבור גבר  שעוסק בספורט ימי או חשוף לתנאי סביבה רטובים. תוכלו לבחור שעונים בעלי עמידות של 50 מטר במינימום ויש כאלו שמציעים אף יותר.

נוחות ותחזוקה

בין שלל תכשיטי גברים ניתן למצוא גם את השעון, אך תכשיט זה אשר מצוי על מפרק כף היד שעות רבות לאורך היממה, חשוב שיהיה נוח לשימוש וקל לתחזוקה לאורך שנים. גם למשקל השעון ישנה חשיבות רבה, שעון כבד מדי עלול לגרום לאי נוחות לעונד כך שלא ירצה לענוד אותו. מומלץ לבחור בשעון בעל משקל קל שלא יפריע לפעילות היומיומית. שעונים מחומרים קלים כמו טיטניום מתאימים לגברים שעון קל משקל.

התאמה לאירועים שונים

ישנם גברים אשר מעדיפים שיהיו ברשותם מספר שעונים כך שכל שעון מתאים לאירוע שונה. ישנם שעונים שמתאימים לאירועים פורמליים, ושעונים שמתאימים לפעילויות פנאי.

שעון רשמי

שעונים רשמיים מיועדים לאירועים כמו חתונות, חגים, ארוחות ערב חשובות ופגישות עבודה חשובות שבהם למשל שעון זהב יהיה מושלם וישאיר את הרושם הרצוי. תוכלו למצוא שעוני זהב בעיצוב קלסי, אלגנטי ויוקרתי שיתאימו בדיוק לסגנון זה.

שעון קז’ואל

שעונים המיועדים לשימוש יום-יומי ולאירועי פנאי לרוב יהיו שעונים בעלי עיצוב פשוט יותר אך עדיין יהיו מודרניים ובעלי שיק מסוים.

שעוני יוקרה

לגברים שחשוב להם שהשעון שהם עונדים ישדר יוקרה, מעמד, סטייל או סטטוס חברתי, שעונים של מותגי יוקרה הם הבחירה המושלמת. את השעונים הללו מייצרים באיכות גבוהה מאוד, הם בעלי מנגנונים מורכבים וירידה מדהימה לפרטים הקטנים ביותר והמדויקים ביותר אשר מעניקים להם את המראה הכה עוצמתי ואקסקלוסיבי. גם במקרה זה שעון זהב יכול לשמש כפתרון מצוין.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments