הציוד ההכרחי למסעות קמפינג – מה לארוז ומה להשאיר בבית

מסעות קמפינג מספקים דרך מצוינת להשתחרר מהעומס בו אנו שרויים מדי יום. אך לפני שיוצאים לקמפינג חובה להצטייד בציוד המתאים, זה שישרת אתכם בצורה נאמנה. לפעמים רק בדיעבד תבינו איזה ציוד הכרחי לקמפינג מוצלח, ואיזה ציוד מוטב להשאיר בבית. אנו ננסה לעשות לכם סדר ונאפשר לכם להבין מבעוד מועד מה לקחת אתכם, כך לא תתבאסו בזמן אמת. עליכם לזכור כי הציוד שתיקחו איתכם יהיה הציוד אותו תצטרכו לסחוב, לכן רצוי מאוד לחשוב היטב מה לקחת. כל פריט מיותר עשוי להוביל לכך שתצטרכו לעצור באמצע או שתתאמצו הרבה יותר מבדרך כלל.

מחסה ושינה: היסודות לנוחות בלילה

העניין העיקרי שיעסיק אתכם במסע הקמפינג שלכם קשור ללינה העתידית. אם הטיול יהיה יותר מיום אחד, חובה לחשוב היטב היכן אתם הולכים לשים את הראש. חובה לתכנן היטב את המסלול, כך שתגיעו לפני החשיכה למקום מתאים ורלוונטי. מבחינת ציוד קמפינג חובה להצטייד באוהל, שק שינה, מזרן שטוח ואולי אפילו כרית. כל הפריטים צריכים להיות כאלה המתאימים לקמפינג, הם לא יתפסו לכם מקום רב בתיק.

תזונה וכלי אוכל: הכנת ארוחות בטבע

במהלך המסע עצמו תצטרכו לעשות עצירות לארוחות סדורות בדיוק כמו בבית. זה נכון שבקמפינג האמצעים שעומדים לרשותכם דלילים, אך אין זה אומר שלא תוכלו להכין ארוחות. באמצעות ציוד קמפינג הסיירתיאפשר לכם לאכול את האוכל האידיאלי מבחינתכם. אנו מדברים על ציוד אפקטיבי ויעיל כמו כיריים ניידים, סירים ומחבתות וכמובן חומרי גלם להכנת מגוון רחב של מאכלים. מראש תוכלו לתכנן את העצירות לארוחות, ומה בדיוק תוכלו להכין בתנאי שטח מסוג זה.

ביגוד ובטיחות: הגנה מכל תרחיש

הצלחת הטיול קשורה בהכרח למה שאתם הולכים לעשות בו. אך כדי שהתוכניות יתפתחו כמצופה, חובה שיהיה ברשותכם ציוד בטיחות יחד עם ביגוד רלוונטי. במידה ואתם מטיילים בחורף, חובה להחזיק בביגוד נוסף בהישג יד כדי שתוכלו להחליף את הבגדים הרטובים. הביאו איתכם את כל הציוד הרלוונטי לקמפינג הקרוב, כך לא תאלצו לחפש אחר תחליפים פחות אפקטיביים. בו בזמן עליכם להחזיק ציוד בטיחות שיאפשר לכם לבצע את כל מה שאתם מתכננים לעשות. ברגע שיש לכם את כל הציוד עליכם, השמיים הם הגבול בהקשר הזה.

פרסום:

ערכת עזרה ראשונה: כולל תרופות אישיות

אין לדעת מה יוליד יום, וכפי שכבר אמרנו עליכם להיות ערוכים לכל תרחיש – על כל המשתמע מכך. ערכת עזרה ראשונה היא ערכה חובה בטיול שלכם, גם אם מדובר על טיול קצר. ברגע שיש לכם ערכת עזרה ראשונה תוכלו להעניק לעצמכם או למטיילים האחרים טיפול אפקטיבי ויעיל. הערכה לא חייבת להיות גדולה, אך היא בהחלט רחבה ומכילה כמות מספקת של אמצעים שונים. ללא ערכת עזרה ראשונה יהיה לכם קשה עד בלתי אפשרי לפתור בעיות בריאותיות בלתי צפויות.   

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments