מוצרים מומלצים מ-iHerb

iHerb – מביאים את הטבע אל סף דלתכם

iHerb היא חברה ייחודית בנוף הצרכני, היא שמה לה למטרה לרכז תחתיה אך ורק מוצרים טבעיים, טריים, ידידותיים לסביבה ואיכותיים המגיעים ממותגים בינלאומיים והיא מהווה דוגמה נהדרת לאופן שבו חברות יכולות לרתום את עצמן לטובת כולנו.

יש כאן דור חדש של צרכנים. דור מודע לסביבה, דור הדורש שקיפות, אינפורמציה והוכחות, ואנחנו לא מדברים רק על בני דור המילניאלס.  ממש לא. הדור הזה מונה אנשים מפוקחים מכל הגילים ומכל המינים, וכולם מתאחדים יחדיו תחת הדרישה למוצרים טבעיים, טריים, אורגניים וידידותיים לסביבה.

הנה סקירה קצרה של כמה מוצרים המשווקים על ידי חברת iHerb שכדאי להכיר:

  • מקלות בייגלה ללא גלוטן – Pretzel Sticks: אם אתם רגישים לגלוטן או חולי צליאק, זה המוצר עבורכם. הבייגלה הנפלא הזה הוא פריך, נמוך בפה וטעים והוא כל מה שצריך כאשר רוצים לנשנש משהו מלוח או כאשר מחפשים חטיף טעים להגיש לחברים ואורחים. אפשר לטבול את הבייגלה בטחינה, בחומוס, בגבינות או פשוט ליהנות ממנו ללא כל תוספת. מאחר שאין במוצר גם רכיבי חלב או ביצים הוא גם חטיף נפלא לצמחונים וטבעוניים, ובנוסף, מוצר זה כשר. במארז: 226 גרם בייגלה. קישור למקלות.

פרסום:
  • תערובת אורגנית להכנה מהירה של פנקייק וופל אמריקאי מבית Bob’s Red Mill: כשבא לכם משהו מתוק אבל אתם לא רוצים להתפשר על איכות, טריות ובריאות, התערבות האורגנית להכנת פנקייק וופל אמריקאי של חברת Bob’s Red Mill היא הבחירה המושלמת. התערובת מוכנה ומאפשרת הכנה מהירה של קינוחים שיגרמו לכם ללקק את האצבעות. החברה עובדת אך ורק על חקלאים אורגניים והמוצר אושר כאורגני על ידי USDA (מחלקת החקלאות של ארצות הברית). התערובת כשרה פרווה, מכילה 50% דגנים מלאים ומהווה מקור נהדר לסידן. קישור לתערובת.

  • תערובת אורגנית מ-7 דגנים מלאים להכנה מהירה של פנקייק וופל אמריקאי מבית Bob’s Red Mill: כשר פרווה עם 50% דגנים מלאים. קישור לתערובת כולל מתכון מומלץ להכנת פנקייקים.

  • תחליב רחצה לגוף, לידיים ולאפטר שייב לגבר על בסיס חמאת קקאו מבית פאלמר – Palmer’s Cocoa Butter Formula : נוסחת חמאת הקקאו הייחודית של פאלמר מרככת עור יבש, מחוספס וגס, מותירה ריח מדהים והיא מחייה ומבריאה את העור. התחליב עשיר בויטמין E, המנטרל רדיקלים חופשיים, הוא אינו מכיל סולפטים או פרבנים (חומרי שימור בענף הקוסמטיקה), ולא פחות חשוב מכך – הוא לא נוסה על בעלי חיים, כמו כל מוצרי חברת פאלמר. הבקבוק מכיל 250 מ”ל תחליב, הוא מיועד לשימוש חיצוני בלבד והוא מתאים הן לניקוי הגוף והן לרענון הפנים. קישור לתחליב.

  • עוגיות בראוניז בטעם טופי-קארנץ’ מבית שיילה ג’יס: תשכחו מכל עוגיות הבראוניז הכבדות והמשמינות שהכרתם עד כה, וקבלו בברכה את הפינוק המתוק ועטור הפרסים של שיילה גי’ס. עוגיות הבראוניז האלו הן קראנצ’יות, בעלות טעם גורמה עשיר, הן כשרות ועשויות מהרכיבים המשובחים ביותר. אחרי שאוכלים אותן אין רגשות אשם, כי יש רק 120 קלוריות למנה והן פשוט תענוג לחך כאשר מתחשק משהו מתוק ואיכותי. במארז: 142 גרם בראוניז. קישור לעוגיות.

  • עוגיות פקאן קראנץ’ ללא גלוטן מבית Simple Mills: העוגיות האלו לא רק טעימות במיוחד ומבוססות על חומרים טבעיים, הן גם טבעוניות, כשרות ואינן מכילות: גלוטן, גרעינים, תירס, סויה או חלב. וזה לא נגמר כאן. חברת Simple Mills ממתיקה את מוצריה בחוכמה, עם סוכר קוקוס ובכל מנת עוגיות יש 4 גרם סוכר בלבד. כמו כל מוצרי החברה גם עוגיות הפקאן קראנץ’ מיוצרות מחומרי-גלם פשוטים, טבעיים ומלאים, הן ידידותיות מאוד לטבעונים, לצמחונים ולפליאו ואתם יכולים להיות בטוחים ששום רכיב בעוגיות לא עבר הנדסה גנטית (Non GMO). במארז: 156 גרם עוגיות. קישור לעוגיות.

  • חטיפי ארנבי שוקולד אורגניים מבית Annie’s Homegrown: חטיפי השוקולד האורגניים האלו אמנם בצורת ארנבים ומתאימים באופן מושלם לאחיזה ואכילה של פעוטות, אך הם ממש לא לילדים בלבד. החטיפים טבעיים, עשויים מ-8 סוגי דגנים מלאים ואורגניים (המוצר קיבל אישור אורגני ובר-קיימא מ-Oregon Tilth), הם מהווים מקור נפלא לסידן, אין בהם שומן טראנס או שומן רווי, אין בהם גם חומרים משמרים או רכיבים מלאכותיים, הם מעניקים בוסט של אנרגיה ופשוט נמסים בפה. במארז: 213 גרם עוגיות. קישור לארנבי “שוקולד”.


אנחנו רוצים לדעת מה יש בכל מוצר לפני שאנחנו שוקלים לרכוש אותו, אנחנו רוצים לדעת גם כיצד גידלו את המזון שאנחנו מכניסים לגוף, חשוב לנו להבין איך כל מוצר הופק, ייוצר, שונע ומי נפגע בדרך ואנחנו רוצים גם מחירים משתלמים הנגישים לכל כיס, כאלו שיאפשרו לנו לשמור על אורח חיים בריא ואקולוגי לאורך זמן.

iHerb – לא מתפשרים על רווחה לטובת רווח

יש מותגים שמתעלמים מדור הצרכנים החדש ומן המגמה העולמית שנעה לכיוון שמירה על איכות הסביבה ועל הבריאות שלנו.

מותגים אלו ממשיכים לשווק מזון מהונדס ומעובד, הם עושים שימוש בחומרי-גלם שאינם מתכלים, משלבים כימיקלים במוצרים ואינם מקפידים על תהליכי ייצור, שינוע והפצה אקולוגיים.

אך למרבה המזל יש גם לא מעט מותגים הקשובים לרחשי הציבור. מותגים שפועלים תוך שמירה על עקרונות אקולוגיים ובריאותיים המספקים לדור החדש הזה, שרק הולך וגדל, בדיוק מה שהוא רוצה וכל מה שהוא צריך, ואחד מהמותגים הבולטים שבהם הוא ללא ספק חברת iHerb.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments