5 טיפים לבחירת מיקסר ביתי ברמה גבוהה

המיקסר הוא אחד ממוצרי החשמל השימושיים ביותר במטבח הביתי. אם עדיין אין לכם מיקסר, זה בהחלט הזמן להבין כיצד תעשו את הבחירה הנכונה בשבילכם. לכל אחת מהאפשרויות יהיו את היתרונות שלה, ועליכם לדעת כי אתם עושים בחירה שתשרת אתכם. בחירה לא מוצלחת של מיקסר תוביל לכך שתאלצו להחליף אותו כעבור תקופת זמן קצרה. זה שלמיקסר מסוים יש תג מחיר גבוה, אין זה אומר שהוא בהכרח יהיה ברמה גבוהה.

משקל נשיאה

חשוב לשים לב למשקל של המיקסר ממספר סיבות, אנו ננסה להסביר בקצרה מה עומד מאחורי כל אחת מהן. הסיבה הראשונה היא שתצטרכו תמיד לסחוב את המיקסר, מוטב שהוא לא יהיה כבד מדי. יש כאלה שחושבים פעמיים לפני שהם מוציאים את המיקסר מהמגירה, רק בגלל העניין הזה. מצד שני, תזכרו כי מיקסר שיהיה יותר מדי קל עשוי “לרקוד” על השיש בזמן שאתם מפעילים אותו.

עוצמת המנוע

כדי שתוכלו לראות תוצאות יוצאות מגדר הרגיל יהיה עליכם לוודא כי עוצמת המנוע חזקה ועוצמתית. במקרים רבים תנסו להשתמש במיקסר, אך תגלו להפתעתכם כי הוא אינו עומד ביעדים. המנוע החזק יאפשר למיקסר הביתי ללוש בקלות כל חומר גלם שתשימו בתוכו, מבלי לאכזב אתכם. במקרים אחרים אתם עלולים להגיע למצב בו המיקסר פשוט יהפוך להיות מוצר חשמל שלא בשימוש.

פרסום:

נוחות השימוש

כל המיקסרים שונים האחד מהשני בנראות שלהם ובאופן בו מתפעלים אותם. על הנראות נדבר בהמשך, אך גם לאופן התפעול יש חשיבות גבוהה בעת הרכישה. המיקסר הביתי חייב להיות מוצר חשמלי שתוכלו להשתמש בו ללא קושי ובלי מאמץ רב בדומה למיקסרים של חברת ראסל הובס. ברגע שאתם מתאמצים כדי להפעיל את המיקסר, השימוש בו ילך ויפחת. יש כאלה שמספרים כי הם משאירים את המיקסר במגירה רק בגלל שאין להם מושג איך מתפעלים אותו.

עוצמות ומהירויות

בעבר היו קיימים מעט מאוד מיקסרים, לכן לא הייתם חייבים להיכנס אל תוך עובי הקורה. כיום המבחר הוא עשיר, זוהי הסיבה שבגינה אינכם יכולים להתפשר על הבחירה. מראש יהיה עליכם לחפש מיקסר עם כמות גדולה של מהירויות ועוצמות שימוש. ככל שיהיה מספר מועט של אופציות, לא בטוח שתשיגו את התוצאה הרצויה. כיום אפילו במתכונים אתם מוצאים הבדלים מהותיים בעוצמת הלישה בין מאכל אחד למאכל אחר.

נראות ועיצוב

חשוב מאוד לשים לב לנראות של המיקסר מכיוון שהוא יכול להיות אחד מהתכשיטים במטבח שלכם. מיקסרים מעוצבים בצורות שונות, ולכל מיקסר יהיה את הקו המייחד אותו כמו מיקסר מורפי ריצ’רדס. אנו מציעים לכם להתעקש על כך שהמיקסר שתכניסו אליכם לבית יהיה מעוצב ברמה הכי גבוהה שיש. כך תשימו אותו במרכז השיש ללא שום בעיה, ובלי לדפוק חשבון לאחרים. בשונה ממיקסרים שלא נראים טוב, אותם תרצו להסתיר ותמעטו להוציא אותם החוצה.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments