סודה מהכיור? תכירו – ברז מים חמים קרים וסודה

נמאס לכם מברזים רבים במטבח? רוצים ליהנות ממים איכותיים בלחיצת כפתור בלי לקדוח בשיש ולהזמין מכשיר נפרד? היום תוכלו להתחדש ולהתקין ברז מים חמים קרים וסודה אצלכם בבית! כן כן, זו פסגת הטכנולוגיה והיא בדיוק מה שאתם צריכים כדי ליהנות מכל סוגי המים בכל זמן, בלחיצת כפתור אחת, בלי להסתבך. והבונוס? זה גם נראה פשוט מעולה.

ברז מים חמים קרים וסודה – האם באמת יש תחליף למכשירים נפרדים?

התשובה היא, כן! ורק מלהסתכל על היתרונות של ברז מים חמים קרים וסודה אפשר להבין זאת:

  • נוחות חסרת תקדים – הברז משלב טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת לכם ליהנות מלא פחות מ-5 אפשרויות מים שונות בברז אחד! מים קרים וחמים לא מסוננים לשטיפת ידיים וכלים, מים רותחים ב-100 מעלות, מים קרים ואפילו מוגזים! בלחיצת כפתור אחת תוכלו למזוג כוס מים קרים לשתייה, או לשטוף את הכלים שהצטברו במים חמים ונעימים.  
  • עיצוב אלגנטי – הברז עצמו מעוצב באלגנטיות מרשימה המתאימה לכל מטבח מודרני, קל לשימוש וניתן לתפעול בלחיצת כפתור אחת פשוטה.
  • חיסכון במקום – תגידו להתראות אחת ולתמיד לכל מכשירי המים הכבדים, שחייבו אתכם לפנות יותר מידי מקום על השיש, שלא נדע. במקום להסתבך, הברז חוסך לכם מקום יקר בטבח ומפתיע את האורחים בכל פעם מחדש.
  • מתאים לכולם – ביננו, ברז מתקדם שכזה מתאים לכולם! לכל אדם שמעריך נוחות, עיצוב ייחודי ופרקטיקה. היכולת לעבור בין סוגי המים השונם בלחיצת כפתור היא רמה אחרת של איכות חיים, המגולמת בתוך אלמנט כה קטן ובסיסי כמו ברז.

איך זה עובד בפועל?

כפי שהזכרנו, מדובר בסך הכל בלחיצת כפתור! שתי לחיצות על מד הטמפרטורה בברז ויש לכם מים רותחים. לחיצה על כפתור הבועות תספק לכם מים מוגזים איכותיים היישר מהברז; לכוס סודה צוננת, קוקטייל מפתיע ועוד. לחיצה על כפתור פתית השלג, והברז ימזוג לכם כוס מים קרים וצוננים. זה עד כדי כך קל!

טכנולוגיה בכל פינה בבית

מי אמר שצריך להתפשר על איכות החיים כשזה מגיע לאלמנטים פשוטים כמו הברז שלכם? ברז מים קרים חמים סודה הוא פסגת הטכנולוגיה, המילה האחרונה שאתם חייבים אצלכם בבית. עם 5 פעולות בברז אחד בלחיצת כפתור, תוכלו להיפרד לשלום מכל הברזים המיותרים, המכשירים שתופסים מקום על השיש וההתרוצצות הנלווית לכך. הברזים עצמם מגיעים במגוון עיצובים וגימורים שונים כך שיתאימו לכל מטבח בעיצוב קיים.

פרסום:

כך או כך, מדובר בבחירה מעשית שהולכת וצוברת תאוצה הן בקרב מעצבים והן בקרב פרטיים המגלים את עולם עיצוב הפנים המתקדם. אם אין לכם צורך בברז בעל 5 פעולות, קיימים ברזים עם 3 פעולות או 4 פעולות. מרחב התמרון הוא רחב וכל שנותר לכם – זה רק לבחור את השדרוג הנכון לכם. לרוויה!

פרסום: