מלגזות ליתיום – המלגזות שאתה צריך לעבודה שלך

רבים מבעלי העסקים והמפעלים משתמשים במלגזות במהלך פעילותם היומיומית. זה מחייב שימוש במלגזות איכותיות, חזקות ועמידות לאורך זמן. אחת מסוגי המלגזות המובילות בשוק כיום הן מלגזות חשמליות בעלות מצברי ליתיום. מלגזות מסוג זה, המיוצרות על ידי חברת HANGCHA – יצרנית המלגזות הגדולה בסין ובעולם, מתאפיינות בחוסן, עמידות ויציבות מרשימים, ובד בבד במחיר נגיש יותר בהשוואה למלגזות חשמליות אחרות בשוק.

אז מה בעצם הופך מלגזות חשמליות המאובזרות במצברי ליתיום לאלו המועדפות על תעשיות רבות וזאת לעומת מלגזות חשמליות אחרות המאובזרות במצברים אחרים?

מאפייניו של הליתיום כיסוד כימי על קצה המזלג

הליתיום (Lithium) הינו יסוד כימי שמספרו האטומי שלוש וסמלו Li. הליתיום הטהור מהווה מתכת רכה המגיבה במגע עם מים ואוויר. מדובר על יסוד כימי משמעותי בתעשיות המצברים והסוללות החשמליות.

הליתיום נחשב ליסוד כימי לו יכולות הולכת חשמל גבוהות במצברים ובשל כך לו תרומה אנרגטית גבוהה, כשהקיבול של סוללת ליתיום ליחידת משקל נחשב לגבוה.

פרסום:

לצד השימוש בליתיום לסוללות ומצברים בכלי רכב חשמליים, ובניהם מלגזות חשמליות, מהווה אותו חומר יסוד מרכזי ומשמעותי גם בענף האנרגיה הירוקה, כששימוש יעיל שלו ניתן לראות למשל, בתחום הפקת האנרגיה מטורבינות רוח.

מצברים להם יעילות אנרגטית רחבה

מצברי ליתיום מאופיינים במצברים בעלי יעילות אנרגטית רחבה יותר, מה שמאפשר לאורך זמן לשאת בהוצאות טיפול ותחזוקה נמוכות יותר. חלק מאותה יעילות אנרגטית באה לידי ביטוי ביכולת של מצברים אלו לספק חשמל למלגזות באופן עקבי וביכולות טעינה מהירות יותר לעומת מצברים אחרים.

היעילות האנרגטית של מצברי הליתיום מאפשרת, בסופו של דבר, ליהנות ממלגזות חשמליות המסוגלות לעמוד במספר רב של מחזורי עבודה וזאת עם האפשרות לצמצם למינימום את מחזורי הטעינה שלהם. מדובר בנתון משמעותי עבור תעשיות רבות הפועלות ועובדות מסביב לשעון.

קרדיט ל Hangcha

מלגזות ליתיום-יון להפחתת פליטת מזהמים

חלק ניכר מהמעבר להפעלת מלגזות חשמליות במקום מלגזות מונעות בדלק בתעשיות שונות, נובע מהשאיפה ליצור סביבות עבודה בהן האוויר נקי יותר ופליטת חומרים מזהמים מצומצמת. השימוש במצברי ליתיום כמקור הכוח למלגזות החשמליות הוא בעל תרומה מכרעת לקידום מטרה זו. מלגזות חשמליות מופעלות באמצעות מצברי ליתיום מאפשרות צמצום ניכר בפליטת גזים מזהמים לסביבה, בהשוואה למלגזות המונעות בדלק, ובכך מסייעות לשיפור איכות האוויר במקומות העבודה.

מצברי ליתיום איכותיים נחשבים לאלו המאפשרים להקטין באופן משמעותי את פליטת הפחמן הדו-חמצני (CO₂) הנפלטת מכל מלגזה חשמלית, בשיעור של כ-20%. בתעשיות שהשלימו את המעבר למלגזות חשמליות המצוידות במצברי ליתיום, מדובר בצעד משמעותי להפחתת פליטת מזהמים לאטמוספירה. הדבר מוביל לשיפור ניכר באיכות האוויר ובסביבת העבודה, מה שתורם לשמירה על בריאותם של צוות המפעילים והעובדים במקום. השימוש במצברי ליתיום חשמליים מהווה אפוא פתרון ידידותי לסביבה, המסייע לצמצם את ההשפעות השליליות של פעילות התעשייה על הסביבה.

ניצול מרבי של המלגזה החשמלית בעזרת מצברי ליתיום

יכולת הניצול המרבי של מלגזה חשמלית תלויה במידה רבה גם בסוג המצברים המשמשים אותה. שימוש במצברי ליתיום מעניק יתרונות משמעותיים למפעילים, בהשוואה למצברי עופרת-חומצה. מלגזות המונעות על-ידי מצברי ליתיום מייצרות פחות חום במהלך ביצוע העבודה, מה שתורם לתנאי הפעלה נוחים יותר ולשימוש ממושך יותר ללא צורך בהפסקות להתקררות. היתרון הנוסף של מצברי הליתיום הוא משך החיים הארוך יותר שלהם, המאפשר הפעלה רציפה ויעילה של המלגזה לאורך זמן רב יותר.

היכולת של מצברי הליתיום לספק מתח יציב ללא קשר לרמת הטעינה שלהם מאפשרת ניצול מרבי של יכולות המלגזה. בהשוואה למלגזות המצוידות במצברי עופרת-חומצה, נמצא שמלגזות המשתמשות במצברי ליתיום מציגות שיפור משמעותי של כ-30% ביעילות. תכונה זו של מצברי הליתיום תורמת לשיפור הביצועים והפרודוקטיביות של המלגזות, מבלי להידרש להתחשב במצב הטעינה של המצבר.

איזו מלגזה חשמלית עם מצבר ליתיום מתאימה לכם?

מדובר על מלגזות אולטרה-יעילות המספקות תפוקה מרשימה ביותר. יתרונן הבולט הוא היכולת לעבוד במרחבים צפופים וצרים, שם מלגזות אחרות אינן יכולות להתמודד. מלגזות אלו מאפשרות לבצע עבודה בצורה יעילה ומהירה, והפכו לכלי עבודה חיוני עבור עסקים קטנים, בינוניים וגדולים כאחד. הודות לתכונות הייחודיות שלהן, מלגזות אלו הפכו למוצר בלתי נפרד מתפעול יעיל ורווחי של כל עסק מודרני.

אם אתם עומדים לרכוש מלגזה ומתלבטים לגבי רכישת מלגזה חדשה או משומשת, תוכלו לקבל ייעוץ למלגזות שמתאימות לצרכים של העסק שלכם ציגי הנגצ’ה המקצועיים והמנוסים בתחום.

יתרונות מלגזות חשמליות HANGCHA

מלגזות HANGCHA כוללות לא מעט יתרונות שלא ניתן למצוא במלגזות אחרות בשוק. מעבר ליציבותן וחוזקן, ניתן ליהנות מיתרונות שונים כגון:

כושר הרמה: מלגזות ליתיום, חזקות במיוחד ומתאימות לעבודה שקטה ונקייה במחסני מזון, בבתי קירור, במרכזים לוגיסטיים ועוד. חברת הנגצ’ה מציעה מגוון רחב של דגמים עם כושר הרמה של 1.5 טון ועד 10 טון.

עמידים לאורך זמן: המלגזות עמידות לאורך זמן, כך שההשקעה בהם היא כדאית עד מאוד.

מחיר תחרותי: היתרון הייחודי הוא המחיר התחרותי במיוחד ביחס למלגזות חשמליות תוצרת אירופה או יפן, וזאת כמובן מבלי להתפשר ולו במעט על איכות הכלים.

עבודה בשטחים צפופים: ניתן לעבוד עם מלגזות HANGCHA בשטחים צפופים וצרים שקשה לעבוד בהן.

מלגזות מבית הנגצ’ה: המלגזות הן מבית המותג HANGCHA העולמי, הידוע באמינותו וברמת השירות הגבוהה, כך שהן איכותיות וחזקות.

בטוחות לשימוש: המלגזות בטוחות עד מאוד לעבודה ואף ארגונומיות כך שלנהג יהיה נוח בעת העבודה בהן לאורך זמן רב.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments