שולחן שוק: הטרנד שכבש את ענף הקולינריה

אם אתם עומדים לפני אירוע, ועליכם מוטלת המשימה להחליט מה האוכל שהולך להיות באירוע, עומדות לפניכם לא מעט אופציות. אחת מהם היא שולחן שוק, קונספט שהולך ותופס פופולריות בשנים האחרונות. במקום לתת לאורחים שלכם עוד מאותו דבר, תוכלו להפתיע אותם עם צורת הגשה מקורית שתהפוך את האוכל באירוע לחוויה בפני עצמה.

שולחן שוק – על מה כולם מדברים

באופן פשוט,  שולחן שוק הוא קונספט להגשת אוכל במהלך אירועים. במקום שהאורחים שלכם ישבו ליד שולחן והאוכל יגיע אליהם, האוכל כולו נערם על שולחן שנמצא במרכז האירוע. העיצוב של השולחן נעשה בצורה צבעונית ומושכת שמזכירה את דוכני השוק, מה שמקנה לו את השם. בשולחנות שוק יש מגוון רחב של מאכלים, וכל אחד מהאורחים יכול לגשת לשולחן ולהרכיב לעצמו את הארוחה המנצחת.

מה נמצא על השולחן

לכל שולחן שוק יש את סוג האוכל המרכזי בו הוא מתמקד.  שולחן שוק בשרי למשל יהיה עם המבורגרים, נקניקיות, קבב, שניצלים בחלה ותוספות שקשורות למאכלים הללו כמו צ’יפס, אורז וירקות. שולחן שוק חלבי יהיה עם כריכים, ירקות חתוכים וגבינות, וכך בכל שולחן נוכל להרכיב ארוחה מלאה שכל אחד ימצא בה את מה שהוא אוהב.

למה ללכת על שולחן שוק

הבחירה בשולחן שוק יכולה להיראות לא שגרתית, אך דווקא בגלל זה מומלץ לבחור בה. ביחס לאפשרויות אחרות, יש לה כמה יתרונות שכדאי להכיר.

פרסום:
  1. אוכל טרי: בניגוד לדרכים אחרות שבהן מגישים אוכל באירועים, בשולחן שוק האוכל מוכן במקום האירוע או מספר שעות לפני. זוהי הדרך היחידה שלכם לפנק את האורחים באוכל טרי.
  2. שבירת שגרה: בחירה של קייטרינג רגיל עבור האירוע היא דבר שהאורחים שלכם ראו כבר, כך שלא משנה כמה איכותי הוא יהיה, אף אחד לא יזכור את זה. מנגד, שולחן שוק היא בחירה שוברת שגרה שייתכן ואורחים רבים לא מכירים.
  3. מתאים למגוון רחב של אירועים: בכל הזמנה של אוכל לאירוע, אנחנו צריכים לוודא שלכל אחד מהאורחים יהיה מה לאכול. ההתאמה של שולחן שוק לכולם מורידה את הדאגה הזו מליבכם.

 על מה חשוב להקפיד בבחירת שולחן שוק

אם החלטתם ללכת על הקונספט של שולחן שוק, יש כמה דברים שאתם צריכים לבדוק מראש.

  1. התאמת השולחן לסוג האירוע: הדבר הראשון הוא לבדוק שהשולחן שבחרתם מתאים לסוג האירוע. שולחן שוק בשרי יתאים לאירועים שנערכים בשעות הערב, ואילו שולחן שוק חלבי או כזה שיש עליו מתוקים יתאימו יותר לאירועי בוקר. אצל חברת מיט קייטרינג, תוכלו לקבל מענה גם לארוחות חלביות וגם לבשריות.
  2. כשרות: אם באירוע שלכם הולכים להיות שומרי כשרות, זכרו לוודא את העניין הזה עם מי שאחראי על השולחן. כיום יש ספקים רבים שמציעים לכם שולחן שוק כשר כך שלא תצטרכו להתפשר בגלל זה. הכשרות במיט קייטרינג היא כשרות מהדרין, על מנת שכמה שיותר אנשים יוכלו ליהנות מאוכל איכותי וטעים.
  3. פרטים טכניים: כעת, כל מה שנותר לכם לעשות זה לבדוק שמבחינה טכנית שולחן השוק יכול להגיע במקום ובזמן שנוח לכם, וכמובן שמספר האנשים באירוע תואם לכמות האנשים אותה השולחן יכול להאכיל. מיט קייטרינג מציעה שולחנות קטנים וגדולים ומתאימה את עצמה למספר הסועדים, כך שכל אחד יוכל ליהנות מחוויה קולינרית ברמה אחרת העונה לשם – שולחן שוק.

לסיכום

אם אתם מחפשים דרך מקורית להגיש אוכל באירוע, שולחן שוק יכול להיות רעיון נהדר. על השולחן פרוסים מגוון רחב של מאכלים בצורה אטרקטיבית, וכל אחד יכול לגשת לשולחן ולבחור את האוכל שהוא אוהב. חברת מיט קייטרינג מעמידה לרשותכם מגוון רחב של שולחנות שוק, לרבות שולחן שוק בשרי. מחירים נוחים ואוכל באיכות חסרת תקדים הופכים את שולחנות השוק של החברה למרכז של כל אירוע בהם הם נמצאים.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments